<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service

This Page

has moved to a new address:

http://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Wandelblog Didier Reynaert: 23 maart 2014 : Wortegem-Petegem (29km)

zondag 23 maart 2014

23 maart 2014 : Wortegem-Petegem (29km)

Zeeltrekkerstocht
Wandeltocht in het mooie glooiende landschap tussen Waregem en Oudenaarde. De feestzaal in Wortegem-Petegem was de startplaats. Ik schreef me in voor het parkoers van 28km. Er was eerst een lus van een 5-tal kilometer in en rond Wortegem-Petegem en daarna stapte ik naar Ooike, een deelgemeente van Wortegem-Petegem. Vanuit Ooike had de parkoersmeester een lus uitgepijld in de richting van Wannegem-Lede die ons tot bij de kasseistrook Doorn (grondgebied Mullem en Eine) bracht.  Na een korte stop in het plaatselijke café vatte ik de terugweg aan naar Wortegem-Petegem.
Onderweg genoot ik van mooie panorama's over de Scheldevallei en Oudenaarde met de statige toren van de Sint-Walburgakerk.

Het parkoers op Routyou : Wortegem-Petegem 23 maart 2014

Mijn fotoreportage : Wortegem-Petegem 23 maart 2014


Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage