<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service

This Page

has moved to a new address:

http://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Wandelblog Didier Reynaert: 2 maart 2014 : Torhout (10km)

zondag 2 maart 2014

2 maart 2014 : Torhout (10km)

Verloren Kosttocht


Deze tocht start vanuit Torhout en is de eerste wandeling van "Wandeltrofee West-Vlaanderen".
Ikzelf koos bescheiden voor de omloop van 10 km. Ik startte doorheen het domein de Warande en wat later stapte ik door de prachtige dreef die mij tot bij het domein "Verloren Kost" bracht. Via de Hogestraat en  't Hoge stapte ik naar de rustpost in de wijk Don Bosco. Op de wijk 't Hoge had ik een prachtig panorama over de lager gelegen akkers en velden. Hier werd vroeger het popfestival Rock Torhout georganiseerd. Na de rustpost ging de tocht verder via enkele mooie buurtwegels tot ik het centrum van de stad bereikte. Na een ommetje via het kasteelpark Ravenhof en de Markt kwam ik terug bij de starplaats in zaal De Mast.


Foto's : Torhout 02032014




Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage