<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service

This Page

has moved to a new address:

http://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Wandelblog Didier Reynaert: 10 januari 2016 : Anzegem (24 km)

zondag 10 januari 2016

10 januari 2016 : Anzegem (24 km)

Wandeltocht in het land van Stijn Streuvels


De tocht startte vanuit Anzegem. Er was eerst een plaatselijke lus van 6 km vanuit de startzaal. Daarna ging de tocht richting Kaster. Ik stapte voorbij het Bassegembos en zag wat verderop het kerkje van Tiegem en de molen boven op de Tiegemberg.  Deze streek heeft heel wat kerkwegels en de parkoersmeester maakte handig gebruik van het wandelnetwerk "Land van Streuvels".
Vanuit Kaster was er opnieuw een lus in de richting van Kerkhove. Het parkoers volgde nu een hele tijd het wandelpad "Juliaan Claerhout" en ik stapte over de kasseien van de Varentstraat, de restanten van een vroegere Romeinse heirbaan, maar nu vooral gekend van de Vlaamse wielerklassiekers. Voor mij lag de heuvelrij langs de overkant van de Schelde: Kluisberg, Kwaremont, Hotond en wat verder de Koppenberg. Na de tweede doortocht in Kaster en een korte stop ging het daarna door het glooiende landschap terug naar Anzegem.


Mijn fotoreportage : Anzegem 10 januari 2016











Labels: ,

4 reacties:

Op 10 januari 2016 om 17:27 , Anonymous Sanne zei...

Het ziet er uit als een prachtige wandeling. 24km heb ik nog niet gedaan maar dat is wel mijn doel dit jaar. mooie foto's heb je daar gemaakt. :)

 
Op 10 januari 2016 om 20:46 , Blogger Didier Reynaert zei...

Bedankt Sanne voor je reactie. Het is inderdaad een mooie streek om te wandelen. Nog veel wandelplezier.

 
Op 10 januari 2016 om 20:46 , Blogger Didier Reynaert zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
Op 14 januari 2016 om 10:50 , Anonymous Rikkie zei...

Daar was ik ook !
Inderdaad een heel mooie wandeling !!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage