<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service

This Page

has moved to a new address:

http://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Wandelblog Didier Reynaert: Mijn wandeljaar 2014

maandag 29 december 2014

Mijn wandeljaar 2014

Tijdens het afgelopen jaar stapte ik in totaal 93 wandeltochten, ofwel 2.225 km. Dit is in vergelijking met vorig jaar toch zowat een 700-tal km minder.

Ik hoopte dit jaar de kaap van 30.000 km (sedert 2004) te ronden, maar door fysische problemen (rugpijn) moest ik noodgedwongen het aantal kilometers beperken zodat ik dit doel uiteindelijk niet bereikte. Maar niet geklaagd want in 2015 kan er ook nog worden gewandeld. De beleving van het wandelen in de natuur is voor mij trouwens veel belangrijker dan de uiteindelijk afgelegde afstand.

Van de wandeltochten in 2014 bewaar ik vooral goede herinneringen aan de tocht naar Parijs en de 10 etappes van de GR5A Noord. Ik bedank ook mijn wandelmaat Patrick voor het gezelschap tijdens veel van deze tochten.

Het overzicht van mijn tochten van 2014 : Tochten 2014.

Hieronder een overzicht van foto's die ik nam tijdens de wandelingen in 2014.
Van elke tocht selecteerde ik willekeurig 1 foto.






0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage