<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service

This Page

has moved to a new address:

http://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Wandelblog Didier Reynaert: 13 april 2014 : Moorsele (25km)

zondag 13 april 2014

13 april 2014 : Moorsele (25km)

Stekseltocht


Ik vertrok iets na 7h30 vanuit het OC De Stekke in Moorsele. Na een tijdje verliet ik de dorpskom en via rustige wegen en mooie onverharde paden bereikte ik het sodatenkerkhof op de Kezelberg, gelegen langs de vroegere spoorlijn tussen Menen en Roeselare. Ik genoot van de rust en de stilte in de landelijke omgeving. De eerste rustpost was op de Artoishoek in Geluwe.
Van daaruit was er een lus uitgepijld van een 7-tal kilometer. Via mooie veldwegen ging het tot dicht bij een andere Geluwse wijk : Ter Hand.
Bij mijn 2de passage in "Den Artois" nam ik de tijd om iets te drinken en vervolgde na een poosje mijn tocht. De volgende rustpost was in Ledegem en ik bereikte deze via de oude spoorweg Menen-Roeselare. Ondertussen had ik het gezelschap gekregen van Ronny die honderduit vertelde over zijn belevenissen op de 100 km-tocht vanuit Mortier, waar hij vorige vrijdagavond van start was gegaan.
Vanuit Ledegem ging het dan terug naar Moorsele. Ondertussen dropte een vliegtuig boven mijn hoofd een groep valschermspringers die wat verderop op het militaire vliegveld landden. Via een pad langs de meanderende Heulebeek (Groen Lint) kwam ik opnieuw bij de startzaal in het centrum van Moorsele.
Bijna 1600 wandelaars hebben deelgenomen aan de tocht. Ikzelf had zeer genoten van de mooie tocht in de driehoek Moorsele-Ledegem-Geluwe.



 


Het parkoers : Moorsele 13 april 2014

Hier kun je door klikken naar mijn foto's : Moorsele 13 april 2014




Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage