<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service

This Page

has moved to a new address:

http://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Wandelblog Didier Reynaert: 9 september 2012 : Wenduine (14km)

zondag 9 september 2012

9 september 2012 : Wenduine (14km)

Het Wielingencentrum in Wenduine deed dienst als startzaal voor de "nazomertocht" van de organiserende wandelclub "Hanestappers". Er was een mooie zomerdag voorspeld en het zomerweer had heel wat volk naar de kust gelokt. In de startzaal was het bij mijn vertrek echter betrekkelijk rustig. Ik koos voor de omloop van 14km.
Via de duinbossen tussen Wenduine en De Haan en het "duinbossen-wandelpad" liep het parkoers richting De Haan.





De zomerzon had de temperatuur reeds flink doen oplopen, maar in de schaduw van de bomen was het zeer aangenaam wandelen. In De Haan liepen we via de zeedijk en de villawijk naar de controlepost. Er waren heel wat toeristen en de terrasjes op de zeedijk zaten helemaal vol.
Na een korte pauze vatte ik mijn terugtocht aan richting Wenduine. Het parkoers verliep opnieuw via de duinbossen (weliswaar langs andere paden). Op mijn terugtocht raakte ik in Wenduine het uitgepijlde parkoers kwijt.
Via de zeedijk liep ik terug naar de startzaal.
Hier enkele foto's van de tocht : Wenduine 9 september 2012

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage