<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service

This Page

has moved to a new address:

http://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Wandelblog Didier Reynaert: 10 juni 2012 Dadizele : Pompeschitters-tocht (15km)

zondag 10 juni 2012

10 juni 2012 Dadizele : Pompeschitters-tocht (15km)

Deze namiddag ging ik stappen naar Dadizele waar de wandelclub "de velodroomvrienden" uit Moorslede hun "Pompeschitters-tocht" organiseerde.



Gezien het late startuur moest ik mij beperken tot de omloop van 15km. Ik schat dat ik er uiteindelijk 17 stapte want op een bepaald moment was ik op het gedeelte van het parkoers terechtgekomen dat terug naar Dadizele leidde.
Ik moest dus een tijdje teruglopen tot waar ik de verkeerde weg was ingeslagen.

De omloop liep naar jaarlijkse traditie richting "Artoishoek", een wijk gelegen tussen Geluwe en Dadizele.

Daar werd een lus richting Menen gemaakt.
Na een 2-tal uurtjes stappen kwam ik voor de 2e maal in de rustplaats in het "landhuis den Artois".
Hier waren de meeste wandelaars al vertrokken want er was niet zo veel volk.
Ik besloot een korte rustpauze in te lassen en nestelde mij in een tuinstoel op het terras. Er restten nog een 6-tal km te stappen naar Dadizele.
Na afloop genoot ik nog even na met een frisse "Duvel".

Mijn fotoreportage : Dadizele 10 juni 2012

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage