<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service

This Page

has moved to a new address:

http://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Wandelblog Didier Reynaert: mijn wandeljaar 2012

maandag 31 december 2012

mijn wandeljaar 2012

Het afgelopen jaar stapte ik in totaal 95 tochten en 2520 km (dit is gemiddeld 26,53km per tocht). In vergelijking met 2011 heb ik 3 tochten meer gestapt (92) maar uiteindelijk toch 235km minder (2755) op de teller.
In 2012 behaalde ik ook mijn 2de Euraudax-schelp.
Sedert 2004 (9 wandeljaren) heb ik in totaal 24630km bijeengestapt en dit over 846 tochten.
Het belangrijkste is echter niet het aantal gestapte kilometers, maar vooral het plezier en de beleving die men bij het wandelen ervaart.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage